четверг, 16 февраля 2017 г.

Рефлексія МОДУЛЬ 10

16.02.2017  
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. 
Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.

Рефлексія МОДУЛЬ 9

16.02.2017
Взяла собі на замітку створення шаблонів робіт для учнів з проблемами у навчанні. Дуже цікава форма робота, яка може принести досить вагомі результати.

Рефлексія МОДУЛЬ 8

15.02.2017
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». 
Я познайомилася із різними форми оцінювання, які вподальшому буду використовувати у своїй діяльності. 

вторник, 14 февраля 2017 г.

Рефлексія МОДУЛЬ 7

14.02.2017 
Сьогодні я знову повепрнулася до ролі вчителя та описала діяльність вчителя. Мені сподобався обмін думками стосовно роботи блогу. Цікаво було подивитися роботи інших учасників та почути оцінку свого блогу, внести відповідні корективи та побажання.

Рефлексія МОДУЛЬ 6

13.02.2017
Понеділок... День мав бути важким, АЛЕ цікава робота в ролі учня мене дуже зацікавила та захопила.

Рефлексія МОДУЛЬ 5

10.02.2017
Сьогодні мені дуже сподобалось! Цікавий урок із WiKi. Були невеличкі труднощі із першими завантаженнями та розміщеннями документів на WiKi-сторінках, але трішки попрацювавши у мене все вийшло і я змогла сама впоратися із наступними завданнями. Тепер зможу самостійно наповнювати свою WiKi-сторінку.

Рефлексія МОДУЛЬ 4

09.02.2017

Цей модуль допоміг мені докладно познайомитися з формуючим оцінюванням, доцільністю використання його видів на різних етапах роботи над проектом. Із задоволенням створювала організаційні діаграми, презентацію.